بیشتر در مورد طراحی سایت:
تیم تونل با در نظر گرفتن پیچیدگی های فآیند های کاری مشتری و همچنین بودجه مارکتینگ بعلاوه استراتژی های تدوین شده از قبل توسط مشاورینش، از دو حالت طراحی سایت به صورت اختصاصی و یا سایت فوری با وورد پرس برای رفع نیاز مشتری استفاده می کند. در اینجا ما به روش سریع اقدام به طراحی سایت با استفاده از ارکان هویتی برند نیلی (که در کلینیک برند تونل قبلا طراحی شده اند) پرداختیم.
روند کلی پروژه صفر تا صدی نیلی:
طبق فرآیند 6 مرحله ای برندینگ در گروه تونل، ابتدا طی جلسات عمیق با مشتری، شرح وضعیت کاملی از مشتری دریافت شد و طی گزارشی به صورت کاربردی برای دپارتمان برندنیگ ارسال شد. این دپارتمان نیز کلیه مراحل هویت سازی، هویت سازی بصری (هویت برند، تکنیک های یکپارچگی ارکان فضا و ارکان گرافیکی، خط مشی طراحی لوگو، پترن، فضای فیزیکی، سرنسخه ها و اسناد، ارکان گرافیکی و غیره) را انجام داده و برای اجرا به واحد های مربوطه ارجاع داد (واحد های دکوراسیون داخلی، طراحی گرافیک، طراحی سایت).
با درک هزینه اجاره فضای بزرگ کلینیک و هزینه فرصت برای مشتری، فاز اول پروژه و طراحی ها اعم از طراحی های گرافیکی و طراحی و بازسازی کامل دکوراسیون داخلی این پروژه تنها در یک ماه و به صورت بسیار کامل و دقیق انجام شد که رضایت بسیار بالای مشتری را در بر داشت. (به طور مثال وب سایت کلینیک تنها در یک هفته طراحی و عملاتی شد!
در ادامه نیز مراحل دیجیتال مارکتینگ و برند سازی هوشمندانه استارت خورد که یک پروژه پیوسته و شش ماهه تعریف شد و به صورت ماهیانه نتایج به مشتری گزارش می شود.
این پروژه نمونه بارز ایجاد صفر تا صد یک کلینیک درمانی از طراحی و اجرای دکوراسیون محل و طراحی هویت برند تا دیجییتال مارکتینگ و برندینگ در سریعترین زمان (کمتر از 45 وز) و کمترین هزینه ممکن و با کیفیت عالی می باشد.