طبق فرآیند 6 مرحله ای برندینگ در گروه تونل، ابتدا طی جلسات عمیق با مشتری، شرح وضعیت کاملی از مشتری دریافت شد و طی گزارشی به صورت کاربردی برای دپارتمان برندنیگ ارسال شد. این دپارتمان نیز کلیه مراحل هویت سازی، هویت سازی بصری (هویت برند، تکنیک های یکپارچگی ارکان فضا و ارکان گرافیکی، خط مشی طراحی لوگو، پترن، فضای فیزیکی، سرنسخه ها و اسناد، ارکان گرافیکی و غیره) را انجام داده و برای اجرا به واحد های مربوطه ارجاع داد (واحد های دکوراسیون داخلی، طراحی گرافیک، طراحی سایت).
با درک هزینه اجاره فضای بزرگ کلینیک و هزینه فرصت برای مشتری، فاز اول پروژه و طراحی ها اعم از طراحی های گرافیکی و طراحی و بازسازی کامل دکوراسیون داخلی این پروژه تنها در یک ماه و به صورت بسیار کامل و دقیق انجام شد که رضایت بسیار بالای مشتری را در بر داشت. (به طور مثال وب سایت کلینیک تنها در یک هفته طراحی و عملاتی شد!)
در ادامه نیز مراحل دیجیتال مارکتینگ و برند سازی هوشمندانه استارت خورد که یک پروژه پیوسته و شش ماهه تعریف شد و به صورت ماهیانه نتایج به مشتری گزارش می شود.
این پروژه نمونه بارز ایجاد صفر تا صد یک کلینیک درمانی از طراحی و اجرای دکوراسیون محل و طراحی هویت برند تا دیجییتال مارکتینگ و برندینگ در سریعترین زمان (کمتر از 45 وز) و کمترین هزینه ممکن و با کیفیت عالی می باشد.